niedziela, 21 maja 2017

18

Niby-typowa historia


Love Dream

"Jak mierzysz wysoko, to nie ma limitów..."

"Moje życie nigdy nie było całkiem normalne. Szurnięta siostra, będąca przy okazji najlepszą przyjaciółką. Przyjaciółka, która jest dla mnie jak siostra i również nie należy do zbyt normalnych. Nietypowa rodzinka. Starszy braciszek, będący czasem największym wsparciem. Wymarzony zawód. I... no właśnie. Po tym "i" zaczyna się bardzo ciekawa historia. Do tej pory nie myślałam, że moje życie może się tak potoczyć, że będę tu, gdzie jestem. Z tymi osobami, które są teraz przy mnie. Historia zaczynająca się pewniej nocy w klubie, tak podobna do wszystkich, a jednocześnie tak inna, wyjątkowa. Dlaczego? Bo to moja historia. Nazywam się Laura Zielińska i przedstawiam Wam moją ulubioną historię, chociaż nie zawsze była kolorowa- Przedstawiam Wam moje życie...
Poznajcie, co stało się po moim "i"...."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz