wtorek, 23 maja 2017

#1 Na gwizdek sędziego – na zagrywkę marsz!

Cześć Wam wszystkim!
Jeśli to czytacie, to fajnie, że wpadliście. Nieważne, czy po to, żeby sięgnąć po coś do czytania czy po to, żeby się zgłosić – każda wizyta ma znaczenie. ;)

Dopiero zaczynam. Jestem tu sama – ja, Alaska – ale mam nadzieję, że wkrótce dołączą do mnie blogi, a może i jakaś pomoc. Musicie mi wybaczyć, jeśli coś jest niedopracowane – prowadzę taki spis pierwszy raz, dopiero się wprawiam...

Blogi chcę wprowadzać na bieżąco, a podsumowujące aktualizacje – wraz z krótkimi informacjami o tym, co piszczy na siatkarskich parkietach (oprócz podeszew siatkarzy) – co miesiąc.

Co jest ważne? Przede wszystkim, żeby przed zgłoszenie przeczytać regulamin. Zgłoszenie musi być dobrze wypełnione, żeby blog mógł dołączyć do spisu.

W razie pytań można pisać w komentarzach, pod bieżącym postem. Dla tych, co wolą Twittera, jest jeszcze opcja napisania do mnie przez wiadomość prywatną na tym właśnie serwisie.

Z innych informacji – fajnie weszliśmy w sezon reprezentacyjny. Co prawda, do medalu jeszcze długa droga, ale dobrze wiedzieć, że robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby go wygrać. Co sądzicie o powołaniach trenera De Gorgiego? Zadowoleni? Zasmuceni? Zdziwieni?


Tak czy inaczej – zapraszam do przeglądania i zapełniania spisu. Wraz z Waszymi głoszeniami, kolumny z obydwu stron będą się rozrastać. :) Czekam na Wasze zgłoszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz